Hej Katja,
Tack så mycket för din feedback. Vi uppskattar alltid att höra från våra kunder, då det ger oss en möjlighet att förbättra oss.
Vi beklagar verkligen att du upplevde att du fick vänta i receptionen utan den information du behövde. Dagen innan försökte vi kontakta dig via telefon för att meddela att vi tyvärr var tvungna att ändra din tid, eftersom vi var fullbokade. Vi bad dig också att ringa tillbaka för att bekräfta. Vi förstår att det ibland kan uppstå missförstånd, särskilt om ett meddelande inte har uppmärksammats i tid.
När vi är upptagna med behandlingar har vi alltid en skylt vid disken som informerar våra kunder om att vi befinner oss i behandlingsrummet. Detta är för att säkerställa att alla kunder får vår fulla uppmärksamhet under sin bokade tid.
Vi beklagar verkligen att detta skapade en negativ upplevelse för dig, och vi hoppas få möjlighet att välkomna dig tillbaka vid ett annat tillfälle. Tveka inte att kontakta oss direkt, så ska vi göra vårt bästa för att hitta en lösning som passar dig.
Med vänliga hälsningar,
Dermai Clinic