Hej. Jag recension vill beklaga för att jag var sen. Jag minns inte när jag tog emot dig men vet att jag var något sen med första kunden, jag måste ha kollat fel i kalendern för jag ber ALLTID om ursäkt om så är 3 minuter efter bokad tid.
Sedan förstår jag inte alls vad du menar med helt fel behandling. Du önskade erbjudandet, det var det du fick. Jag har erbjudande på tre behandlingar för 3200:- ord 4500:- men vad det har för betydelse förstår jag inte alls när du betalade och dessutom bokat erbjudandet som annonseras bland annat på facebook. Vilken behandling önskade du??? Kom gärna tillbaka och säg vilken behandling jag ska utföra så bjuder jag på den eftersom den du bokat var fel!
Jag är Tacksam för recensioner, men mina kunder ska ALLTID gå 100% nöjda från mig, oavsett behandling - det är min skyldighet.
Så det gör ont i hjärtat när en kund så som du beskriver är sååå missnöjd!