Vi på salongen försöker ha en hemtrevlig atmosfär och det är ju väldigt svårt med 2 systrar. Vi finns här för er och brinner för de vi gör!
Ser det väldigt tomt ut i kalendern så är det troligen inte för att vi är lediga utan för att vi är fullbokade. Skicka iväg ett sms o hör 👍
Vi på salongen försöker ha en hemtrevlig atmosfär och det är ju väldigt svårt med 2 systrar. Vi finns här för er och brinner för de vi gör!
Ser det väldigt tomt ut i kalendern så är det troligen inte för att vi är lediga utan för att vi är fullbokade. Skicka iväg ett sms o hör 👍
Elina går 3 året på Ystads hantverks program och utbildar sig till frisör.
Betyg och recensioner
4.6 av 5Baserat på 424 betyg
5
(278)
4
(133)
3
(8)
2
(2)
1
(3)
Senaste recensionerna149 recensioner från 424 betyg
Karin E.
till Elina (Elev)
Snyggt färgat i två nyanser … som vanligt 😉
Anna W.
till Elina (Elev)
Mycke trevlig o duktig tjej. Rekommenderas varmt ❤️
Ann-Sofie C.
till Elina (Elev)
Duktig och noggrann frisör. Som även vågar ta ut svängarna genom att komma med nya idéer. Jag är helnöjd.
Zusanna N.
till Elina (Elev)
Fin service
Visa fler recensioner
Om företaget
Emilia
Frisör sen 2010 och är ägare till salongen sedan 2014.
Går uppdateringar med jämna mellanrum.
Innehar gesällbrev sen 2011
Josefin
Diplomerad Nagelterapeut
Arbetar med svenska märket REQ/Lilly ails.
Börja på salongen Oktober 2016.
Sömmerska av barnkläderna ihopaknåpat.
Är ni minsta osäker på att vad ni ska boka, vänligen hör av er.
Vi färgar inte eller gör inte naglar på någon under 16 år, då detta är en eu-lag som säger att man inte bör utsätta sig för dessa kemikalier innan man är 16 år då det visat sig att det finn stor risk för allergi.
Vi ber er att gärna skriva vad ni önskar få färgat/slingat i meddelande rutan så jag har en chans att ändra tidsåtkomsten.
Varmt välkommen!
Frågor ring eller sms oss gärna!
0737623901
Emilia & Josefin
Avbokningar som inte sker i tid kommer ALLTID debiteras med fullt pris. Detta då det innebär förlorad inkomst.
Regler gällande reklamation:
REKLAMATION AV TJÄNST:
Om du anser att vi utfört en behandling fel eller att du inte är nöjd, var vänlig och kontakta oss senast 2 dagar efter behandlingstiden. Vi kommer alltid att begära att vi åtgärda det som är fel innan vi återbetalar en behandling. Vi vill gärna även att du skickar bild eller kommer förbi oss så vi får oss en tydlig bild på vad du är missnöjd med. Detta för att vi ska kunna förbereda oss på hur vi ska åtgärda felet på bästa möjliga sätt. Har det gått längre än 1 vecka efter behandlingstillfället gör vi inte om behandlingen kostnadsfritt
Du som kund har inget lagligt stöd när det gäller att reklamera en behandling, då konsumentköplagen inte omfattar skönhetsbehandlingar på personer.