Välkomna till oss på HOLBERG & NIELSEN Shuuemura.
Salongen är en av fyra salonger i koncernern
HOLBERG & NiIELSEN.
Vi öppnade i Haga 2009.
Förutom traditionell behandling, även erbjuder Massage samt försäljning av exklusiva hårprodukter från Shuuemura, Redken , wella mm som vi älskar att jobba med.
Vi har alltid färskt kaffe, chai latte, espresso och på fredagar bjuder vi dessutom Bubbel .
Välkommen oxå till Holberg & Nielsens nya onlinebokning på Bokadirekt!
Första gången du använder denna måste du skapa ett nytt konto. Om du sedan tidigare har ett Bokadirekt-konto med samma e-postadress som du använde i vår tidigare onlinebokning så loggar du bara in och kan se då se dina eventuella framtida bokningar som vanligt.
Om du har ett Bokadirekt-konto med en annan e-postadress kan du inte se tidigare gjorda bokningar. Då måste du ringa salongen för att ändra framtida bokningar. Men viktigt, de är inte försvunna, du ser dem bara inte.
Tidigare bokningar gjorda i vår gamla onlinebokning kan du inte se i den nya. Men från och med nu sparas alla dina tidigare och framtida bokningar du gör i ditt bokadirekt-konto.
Tveka inte att kontakta salongen på telefon om du har några frågor.
Lite information :
BEHANDLINGAR:
Vi erbjuder ett brett utbud av tjänster och behandlingar för ditt hår. Våra priser varierar beroende tids - och materialåtgång samt typ av behandling. För att undvika missförstånd ber vi dig därför besöka någon av våra salonger för en konsultation om du har frågor gällande vår prissättning.
Tidsåtgång : Har du väldigt mycket hår eller har ett problem med en färgning eller liknande ber vi dig att boka tid per telefon samt att informera din stylist om din situation. Om tiden inte räcker till finns det risk för att vi inte kan hjälpa dig på bästa sätt vid din bokade tid.
AVBOKNINGSPOLICY
Om du önskar avboka eller flytta din tid ber vi dig att göra detta i god tid, dock senast 24 timmar innan behandlingstillfället.
Om detta inte görs debiterar vi 70% av din behandlingskostnad måndag- fredag och 100% på helger/ helgdag
OBS: Vi godkänner INGA avbokningar via mail, sms eller Facebook!
Varför tar vi betalt när du ej avbokat din tid?
Vi jobbar hela tiden med en aktiv väntlista för våra behandlingar både online & på salongen, vilket betyder att de kunder som väljer att vara med på listan kommer blir kontaktad av oss och erbjuden en tid om vi skulle få ett avbokning som passar dem.
Om du som kund uteblir från din bokade behandlingstid utan att höra av dig är det i regel alltför kort varsel för att kontakta en annan kund, det gör att vi står med en "ledig tid utan kund" vilket resulterar i att en annan kund inte heller kan få den behandling de önskat. Vi har generösa avbokningsmöjligheter man kan avboka/boka via webben, telefon.
När du bokar en tid hos oss görs det en muntlig överenskommelse/muntligt avtal.
Du som är köpare förbinder dig till att komma till oss på den överenskomna tiden och köpa den behandling du beställt.
Vi på Salongerna Holberg & Nielsen förbinder oss att reservera denna tiden till dig och inte boka den till någon annan så länge du inte avbokar tiden, vilket kan göras senast 24h innan.
Så om du inte avbokat din tid inom utsatt tid kan vi inte boka den till någon annan och få in det vi förlorar på att du inte kommer, Därför blir du betalningsskyldig vid en Ej avbokad tid.
Tack för att du respekterar vår & er tid och vill komma till oss!
VARMT VÄLKOMNA
Våra Nivåer
Trainée: Under utbildning
Junior Stylist: Nyutbildad frisör
Stylist: Erfaren frisör
Top Stylist: Väl erfaren frisör
Master Stylist: Mycket erfaren frisör
Vill ni boka massage klicka här ->
https://www.bokadirekt.se/places/karin-rudehov-53767
Välkomna till oss på HOLBERG & NIELSEN Shuuemura.
Salongen är en av fyra salonger i koncernern
HOLBERG & NiIELSEN.
Vi öppnade i Haga 2009.
Förutom traditionell behandling, även erbjuder Massage samt försäljning av exklusiva hårprodukter från Shuuemura, Redken , wella mm som vi älskar att jobba med.
Vi har alltid färskt kaffe, chai latte, espresso och på fredagar bjuder vi dessutom Bubbel .
Välkommen oxå till Holberg & Nielsens nya onlinebokning på Bokadirekt!
Första gången du använder denna måste du skapa ett nytt konto. Om du sedan tidigare har ett Bokadirekt-konto med samma e-postadress som du använde i vår tidigare onlinebokning så loggar du bara in och kan se då se dina eventuella framtida bokningar som vanligt.
Om du har ett Bokadirekt-konto med en annan e-postadress kan du inte se tidigare gjorda bokningar. Då måste du ringa salongen för att ändra framtida bokningar. Men viktigt, de är inte försvunna, du ser dem bara inte.
Tidigare bokningar gjorda i vår gamla onlinebokning kan du inte se i den nya. Men från och med nu sparas alla dina tidigare och framtida bokningar du gör i ditt bokadirekt-konto.
Tveka inte att kontakta salongen på telefon om du har några frågor.
Lite information :
BEHANDLINGAR:
Vi erbjuder ett brett utbud av tjänster och behandlingar för ditt hår. Våra priser varierar beroende tids - och materialåtgång samt typ av behandling. För att undvika missförstånd ber vi dig därför besöka någon av våra salonger för en konsultation om du har frågor gällande vår prissättning.
Tidsåtgång : Har du väldigt mycket hår eller har ett problem med en färgning eller liknande ber vi dig att boka tid per telefon samt att informera din stylist om din situation. Om tiden inte räcker till finns det risk för att vi inte kan hjälpa dig på bästa sätt vid din bokade tid.
AVBOKNINGSPOLICY
Om du önskar avboka eller flytta din tid ber vi dig att göra detta i god tid, dock senast 24 timmar innan behandlingstillfället.
Om detta inte görs debiterar vi 70% av din behandlingskostnad måndag- fredag och 100% på helger/ helgdag
OBS: Vi godkänner INGA avbokningar via mail, sms eller Facebook!
Varför tar vi betalt när du ej avbokat din tid?
Vi jobbar hela tiden med en aktiv väntlista för våra behandlingar både online & på salongen, vilket betyder att de kunder som väljer att vara med på listan kommer blir kontaktad av oss och erbjuden en tid om vi skulle få ett avbokning som passar dem.
Om du som kund uteblir från din bokade behandlingstid utan att höra av dig är det i regel alltför kort varsel för att kontakta en annan kund, det gör att vi står med en "ledig tid utan kund" vilket resulterar i att en annan kund inte heller kan få den behandling de önskat. Vi har generösa avbokningsmöjligheter man kan avboka/boka via webben, telefon.
När du bokar en tid hos oss görs det en muntlig överenskommelse/muntligt avtal.
Du som är köpare förbinder dig till att komma till oss på den överenskomna tiden och köpa den behandling du beställt.
Vi på Salongerna Holberg & Nielsen förbinder oss att reservera denna tiden till dig och inte boka den till någon annan så länge du inte avbokar tiden, vilket kan göras senast 24h innan.
Så om du inte avbokat din tid inom utsatt tid kan vi inte boka den till någon annan och få in det vi förlorar på att du inte kommer, Därför blir du betalningsskyldig vid en Ej avbokad tid.
Tack för att du respekterar vår & er tid och vill komma till oss!
VARMT VÄLKOMNA
Våra Nivåer
Trainée: Under utbildning
Junior Stylist: Nyutbildad frisör
Stylist: Erfaren frisör
Top Stylist: Väl erfaren frisör
Master Stylist: Mycket erfaren frisör
Vill ni boka massage klicka här ->
https://www.bokadirekt.se/places/karin-rudehov-53767
Jennifer Salon Manager, Top Stylist, jobbar både på Bergvik & Haga
Inez (Elev)Frisör Elev
Frisör 3:e års elev 20 % rabatt på ord frisörs timpris, gäller dock inte gram på färg.
4.7
Sandra Salon Manager,Top Stylist jobbar både på Bergvik & Haga
Betyg och recensioner
4.8 av 5Baserat på 1545 betyg
5
(+999)
4
(232)
3
(11)
2
(5)
1
(6)
Senaste recensionerna390 recensioner från 1545 betyg
Amanda A.
till Jennifer
Så fantastiskt! Kommer boka på mig igen hos Jennifer. Och hon var inte hårdhänt!! Vilket jag uppskattar.
Carina V.
till Sandra
Sandra är så proffsig och lyhörd. Sparar mina färgningar och nyanseringar mellan varje gång så vi vet precis vad vi gjort. Blir även nöjd varje gång vi testar något nytt. Rekommenderar varmt!
Joanna G.
till Mikael
Vänligt mottagande, nöjd med klippningen.
Jörgen F.
till Mikael
Otroligt bra frisör Mikael, som kom med ideér och inspiration.
Visa fler recensioner
Om företaget
Vi öppnade i Haga 2009.
Förutom traditionell behandling, även erbjuder Massage samt försäljning av exklusiva hårprodukter från Shuuemura, Redken , wella mm som vi älskar att jobba med.
Vi har alltid färskt kaffe, chai latte, espresso och på fredagar bjuder vi dessutom Bubbel och Sushi.
Lite information :
BEHANDLINGAR:
Vi erbjuder ett brett utbud av tjänster och behandlingar för ditt hår. Våra priser varierar beroende tids - och materialåtgång samt typ av behandling. För att undvika missförstånd ber vi dig därför besöka någon av våra salonger för en konsultation om du har frågor gällande vår prissättning.??Tidsåtgång?Har du väldigt mycket hår eller har ett problem med en färgning eller liknande ber vi dig att boka tid per telefon samt att informera din stylist om din situation. Om tiden inte räcker till finns det risk för att vi inte kan hjälpa dig på bästa sätt vid din bokade tid.?
?AVBOKNINGSPOLICY
Om du önskar avboka eller flytta din tid ber vi dig att göra detta i god tid, dock senast 24 timmar innan behandlingstillfället.
Om detta inte görs debiterar vi 70% av din behandlingskostnad måndag- fredag och 100% på helger/ helgdag?
OBS: Vi godkänner INGA avbokningar via mail, sms eller Facebook!
Varför tar vi betalt när du ej avbokat din tid?
Vi jobbar hela tiden med en aktiv väntlista för våra behandlingar både online & på salongen, vilket betyder att de kunder som väljer att vara med på listan kommer blir kontaktad av oss och erbjuden en tid om vi skulle få ett avbokning som passar dem.
Om du som kund uteblir från din bokade behandlingstid utan att höra av dig är det i regel alltför kort varsel för att kontakta en annan kund, det gör att vi står med en "ledig tid utan kund" vilket resulterar i att en annan kund inte heller kan få den behandling de önskat. Vi har generösa avbokningsmöjligheter man kan avboka/boka via webben, telefon.
När du bokar en tid hos oss görs det en muntlig överenskommelse/muntligt avtal.
Du som är köpare förbinder dig till att komma till oss på den överenskomna tiden och köpa den behandling du beställt.
Vi på Salongerna Holberg & Nielsen förbinder oss att reservera denna tiden till dig och inte boka den till någon annan så länge du inte avbokar tiden, vilket kan göras senast 24h innan.
Så om du inte avbokat din tid inom utsatt tid kan vi inte boka den till någon annan och få in det vi förlorar på att du inte kommer, Därför blir du betalningsskyldig vid en Ej avbokad tid.
Tack för att du respekterar vår & er tid och vill komma till oss!
VARMT VÄLKOMNA
Våra Nivåer
?Trainée: Under utbildning?
Junior Stylist: Nyutbildad frisör
?Stylist: Erfaren frisör
?Top Stylist: Väl erfaren frisör
?Master Stylist: Mycket erfaren frisör
Boka även massage hos Karin
https://www.bokadirekt.se/places/karin-rudehov-53767