🔴Vänligen läs nedan innan du bokar tid 🔴
Hej och värmt välkomna till Neginsbeauty!
Jag fokuserar framst på högkvalitet, hållbarhet och att du som kund får en så härlig stund och prisvärd besök hos mig!
Vänligen läs nedan gällande våran företag policyn innan du tycker på att godkänna villkoren!
🔴1.Obligatorisk konsultation för alla nya kunder FÖRE BOKNINGEN🔴
All är nya kunder behöver kontakta oss via instagram/ mejl angående en konsultation INNAN bokningen. Vi kommer att DEBITERA 80% av behandlings priset ifall kunden bokar fel tjänst eller kort med behandlingstiden och vi inte hinner med att utföra behandling Detta gäller inte för klippning.
För konsultation:
1.Skicka gärna tidliga bilder på ditt hår på baksidan, framsidan och sidorna av håret.
2. Ge oss en kort beskrivning på vad har du tidigare gjort med håret.
3. Berätta om om din hårfärg önskemål och ge oss inspiration bilder.
Efter konsultation du kommer få veta om vi kan uppnå din färg önskemål annars vilka andra alternativ som finns ,ett prisförslag, information om tidsåtgången och även hjälp med eventuella lediga tider.
2. 20% avgift på kväl/ helg tider
Vi har en avgift på 20% för alla helgtider och tider som kommer att avslutas efter kl.18:00.
Spara på dina pengar genom att komma till vardags tider.
3.avbokning
Avbokning sker senast 24 timmar innan besöket och endast via länken du får på mejlet i samband med bokningen. Sena avbokningar/ uteblivna besök debiteras med 100% av behandling. Vi avstår från debitering i det här fallet att du är sjuk och kan intyga detta.
4. Åldersgräns på 16 år för färg/ permanent behandling
vi följer folkhälsomidighet rekommendation och tar inte emot bokningar för färgning, blekning och permanent på barn som ligger under 16 år på grund av att risken för att framkalla allergier i hög.
5.reklamation
Om du är missnöjd med resultatet av behandlingen du är hjärtlig välkommen att höra av dig till oss inom en vecka. Berätta gärna och ge oss en tidlig bild på vad är du missnöjd med . Så åtgärder vi felet på bästa möjliga sätt
.
Obs! Vi tyvärr har inte möjlighet för att åtgärda grattis ifall om du ångrar dig inte vill inte ha längre det tjänst som vi har överkommits om.
6. Vi skyddar dina personliga uppgifter
Enligt GDPR lagen ( dataskyddslagen), värvar vi kundens personliga uppgifter. Dina personliga uppgifter är skyddad hos oss och kommer att raderas om kunden inte varit på salongen i tre år. Du har rätt och veta hur behandlar vi dina personliga uppgifter eller även om du önskar att dina uppgifter ska tas bort , vänligen kontakta oss på salongen angående detta.
🔴Vänligen läs nedan innan du bokar tid 🔴
Hej och värmt välkomna till Neginsbeauty!
Jag fokuserar framst på högkvalitet, hållbarhet och att du som kund får en så härlig stund och prisvärd besök hos mig!
Vänligen läs nedan gällande våran företag policyn innan du tycker på att godkänna villkoren!
🔴1.Obligatorisk konsultation för alla nya kunder FÖRE BOKNINGEN🔴
All är nya kunder behöver kontakta oss via instagram/ mejl angående en konsultation INNAN bokningen. Vi kommer att DEBITERA 80% av behandlings priset ifall kunden bokar fel tjänst eller kort med behandlingstiden och vi inte hinner med att utföra behandling Detta gäller inte för klippning.
För konsultation:
1.Skicka gärna tidliga bilder på ditt hår på baksidan, framsidan och sidorna av håret.
2. Ge oss en kort beskrivning på vad har du tidigare gjort med håret.
3. Berätta om om din hårfärg önskemål och ge oss inspiration bilder.
Efter konsultation du kommer få veta om vi kan uppnå din färg önskemål annars vilka andra alternativ som finns ,ett prisförslag, information om tidsåtgången och även hjälp med eventuella lediga tider.
2. 20% avgift på kväl/ helg tider
Vi har en avgift på 20% för alla helgtider och tider som kommer att avslutas efter kl.18:00.
Spara på dina pengar genom att komma till vardags tider.
3.avbokning
Avbokning sker senast 24 timmar innan besöket och endast via länken du får på mejlet i samband med bokningen. Sena avbokningar/ uteblivna besök debiteras med 100% av behandling. Vi avstår från debitering i det här fallet att du är sjuk och kan intyga detta.
4. Åldersgräns på 16 år för färg/ permanent behandling
vi följer folkhälsomidighet rekommendation och tar inte emot bokningar för färgning, blekning och permanent på barn som ligger under 16 år på grund av att risken för att framkalla allergier i hög.
5.reklamation
Om du är missnöjd med resultatet av behandlingen du är hjärtlig välkommen att höra av dig till oss inom en vecka. Berätta gärna och ge oss en tidlig bild på vad är du missnöjd med . Så åtgärder vi felet på bästa möjliga sätt
.
Obs! Vi tyvärr har inte möjlighet för att åtgärda grattis ifall om du ångrar dig inte vill inte ha längre det tjänst som vi har överkommits om.
6. Vi skyddar dina personliga uppgifter
Enligt GDPR lagen ( dataskyddslagen), värvar vi kundens personliga uppgifter. Dina personliga uppgifter är skyddad hos oss och kommer att raderas om kunden inte varit på salongen i tre år. Du har rätt och veta hur behandlar vi dina personliga uppgifter eller även om du önskar att dina uppgifter ska tas bort , vänligen kontakta oss på salongen angående detta.
Senaste recensionerna222 recensioner från 523 betyg
Ramona R.
till Negin
Fantastisk som vanligt!! En miljon stjärnor i betyg.
catherine j.
till Negin
Otroligt proffsig och helt magiskt resultat!
eva-lotta j.
till Negin
Superbra som alltid, så nöjd och det finns ingen bättre på att färga hår😍
Anna G.
till Negin
Finns ingen bättre!⭐️⭐️⭐️⭐️
Visa fler recensioner
Om företaget
Hej och värmt välkomna till Neginsbeauty!
Jag fokuserar framst på högkvalitet, hållbarhet och att du som kund får en så härlig stund och prisvärd besök hos mig!
Vänligen läs nedan gällande våran företag policyn innan du tycker på att godkänna villkoren!
1.Obligatorisk konsultation för alla nya kunder FÖRE BOKNINGEN.
??All är nya kunder behöver kontakta oss via Instagram/ mejl angående en konsultation INNAN bokningen. Vi kommer att DEBITERA 80% av behandlings priset ifall kunden bokar fel tjänst eller kort med tiden och och vi inte hinner utföra behandlingen??Detta gäller inte för klippning.
För konsultation:
1.Skicka gärna tidliga bilder på ditt hår på baksidan, framsidan och sidorna av håret.
2. Ge oss en kort beskrivning på vad har du tidigare gjort med håret.
3. Berätta om om din hårfärg önskemål och ge oss inspiration bilder.
Efter konsultation du kommer få veta om vi kan uppnå dina färg önskemål annars vilka andra alternativ som finns ,ett prisförslag, information om tidsåtgången och även hjälp med eventuella lediga tider.
2. 20% avgift på kväl/ helg tider
Vi har en avgift på 20% för alla helgtider och tider som kommer att avslutas efter kl.18:00.
Spara på dina pengar genom att komma till vardags tider.
3.avbokning
Avbokning sker senast 24 timmar innan besöket och endast via länken du får på mejlet i samband med bokningen. Sena avbokningar/ uteblivna besök debiteras med 100% av behandling. Vi avstår från debitering i det här fallet att du är sjuk och kan intyga detta.
4. Åldersgräns på 16 år för färg/ permanent behandling
vi följer folkhälsomidighet rekommendation och tar inte emot bokningar för färgning, blekning och permanent på barn som ligger under 16 år på grund av att risken för att framkalla allergier i hög.
5.reklamation
Om du är missnöjd med resultatet av behandlingen du är hjärtlig välkommen att höra av dig till oss inom en vecka. Berätta gärna och ge oss en tidlig bild på vad är du missnöjd med . Så åtgärder vi felet på bästa möjliga sätt
.
Obs! Vi tyvärr har inte möjlighet för att åtgärda grattis ifall om du ångrar dig inte vill inte ha längre det tjänst som vi har överkommits om.
6. Vi skyddar dina personliga uppgifter
Enligt GDPR lagen ( dataskyddslagen), värvar vi kundens personliga uppgifter. Dina personliga uppgifter är skyddad hos oss och kommer att raderas om kunden inte varit på salongen i tre år. Du har rätt och veta hur behandlar vi dina personliga uppgifter eller även om du önskar att dina uppgifter ska tas bort , vänligen kontakta oss på salongen angående detta.