Hej Kära kunder vi har inte alla bokningsbara tider här på bokadirekt vänligen ring in till
070-2263235 för att få fler tillgängliga tider!
OBS!!!!!
VIKTIGT INFORMATION!!!! Läs igenom hela innan ni bokar tid!!!
-Vi tar både kortbetalning/kontanter.
-Klarna
-Presentkort köpt via bokadirekt
ATT TÄNKA PÅ DIREKT EFTER BEHANDLINGEN:
- Titta noga igenom resultatet för att se om det är någonting du( kunden) inte är nöjd med. Skulle det vara det säger man direkt till vpersonalen på plats så försöker vi rätta till “felet”.
Detta måste ske direkt efter behandlingen och i salongen. Det funkar inte att man kommer tillbaka efter flera dagar och säger att man inte är nöjd, då kan vi tyvärr inte göra något åt saken!
STÄMPELKORT:
- För att förhindra bedrägeri stämplar vi bara ett kort åt gången, dessutom, om du har flera stämpelkort kan du antagligen använda ett helt, det vill säga ingen överföring /summering. Om man har glömt kortet anses det som en miss.
AVBOKNING:
- Vi vill meddela att det är möligt att göra avbokningar 24 timmar innan via hemsidan. Om det dök upp viktigt saker/sjukdom som skulle tvinga avbokad samman dag.Vi vill helst ringa till oss vi acceptera inte sms eller Mail
- Försenade avbokningar eller utebliva avbokningar kommer att debiteras med HELA priset av behandling som ni har bokat, FAKTURA skickas hem.
PRESENTKORT:
-Du/Ni som har redan köpt/gåva presentkort från Nordic Salon ej bokad via bokadirekt .Helst ringa till salongen.
-Ring oss får mer information.
- Gäller presentkort hos bokadirekt. Man kan även köpa presentkort på salongen.
ÅTERBETALNING:
- Skulle det vara otur så att man får EN ALLERGISK REAKTION DÅ KONTAKTAR MAN SALONGEN DIREKT VIA MEJL för att få råd om hur man går till vägar! Är det något brådskande allvarligt då söker man läkare för att få vård. Efter läkarbesöket kommer man till oss med LÄKARINTYG som visar att det är orsakats av den behandlingen man har fått från oss då betalar vi för all kostnad+ pengarna tillbaka för den behandling man har gjort.
- Vill man Ej Ta Bort materialet då har man ingen rätt till Återbetalning.
- Vid reklamation där kunderna vill ha pengarna tillbaka - Då ska man har tappat nästan alla fransar under 24 timmar efter man gjort behandlingen. - Det kräver dessutom ett läkarintyg där det står att man har fått en allergisk reaktion p.g.a. att man har gjort fransförlängning.
- Alla reklamationer ska göras VIA MEJL. Om det är fel från vår sidan gör vi självklart återbetalning till kund. När det gäller återbetalning ska man komma in personligen till salongen. Vi kan endast återbetala via kort.
- När du kommer till salongen för att få återbetalning, kom ihåg att ta med alla nödvändiga journaler och papper. Om du bor långt bort från oss eller har en rimlig anledning att inte kunna komma till salongen, kommer vi att komma överens via e -post och återbetala via kort.
GARANTI:
FRANSAR - Skulle man tappa många fransar
- Garanti på fransförlängning gäller endast inom 3 dagar from behandlingsdagen på stämpelkortet. Utan stämpelkort gäller ingen reparation. Man får reparation bara engång inom 7 dagar. Skulle man meddela oss efter 3 dagar kommer det tillkomma en kostnad på 100-200kr för reparationen.
- MÅSTE TA KORT på stämpelkortet och fransar och maila till oss med namn och telefonnr. Reparation utförs endast inom 7 dagar från besöket. Efter 3 dagar ingen gratis reparation.
- Garanti för fransar gäller endast om man inte har utsatt fransarna för några produkter och har följt skötselråden.
- För reparation får man komma in med fransarna i samma skick som när man lämnade salongen.
- Garanti och återköp gäller ej om man är överkänslig mot materialet eller om man är allergisk.
NAGLAR- Får man släpp på naglarna inom 7 dagar från behandling.
- Garanti på Naglar inom 7 dagar from. behandlingsdagen på stämpelkortet!
Utan stämpelkort gäller ingen reparation.
- Om man solar solarium det kan byta färg på naglarna
- TAG kort på stämpelkortet och naglarna och maila till oss med namn och telefonr.
- Garantin/reparation gäller inte för extra långa naglar.
- Garanti Gäller ej om man har använt andra nagelprodukter på naglarna, för ändring av färg, form eller om man slagit i nageln.
- Vårdslöst hantering, vatten, värme och starka produkter kan påverkas att dem går sönder.
Boka för 2 eller fler personer samtidigt?
Vill man boka för 2 eller fler samtidigt får man kolla varje enskilt utövares tid.
Om det finns 2 eller fler utövare som är ledig samma tid, då bokar man in en person per utövare.
Eller ringa till oss så bokad/planerad vi en tid tillsammans .
Välkomna MiniSpa Kista.
Hej Kära kunder vi har inte alla bokningsbara tider här på bokadirekt vänligen ring in till
070-2263235 för att få fler tillgängliga tider!
OBS!!!!!
VIKTIGT INFORMATION!!!! Läs igenom hela innan ni bokar tid!!!
-Vi tar både kortbetalning/kontanter.
-Klarna
-Presentkort köpt via bokadirekt
ATT TÄNKA PÅ DIREKT EFTER BEHANDLINGEN:
- Titta noga igenom resultatet för att se om det är någonting du( kunden) inte är nöjd med. Skulle det vara det säger man direkt till vpersonalen på plats så försöker vi rätta till “felet”.
Detta måste ske direkt efter behandlingen och i salongen. Det funkar inte att man kommer tillbaka efter flera dagar och säger att man inte är nöjd, då kan vi tyvärr inte göra något åt saken!
STÄMPELKORT:
- För att förhindra bedrägeri stämplar vi bara ett kort åt gången, dessutom, om du har flera stämpelkort kan du antagligen använda ett helt, det vill säga ingen överföring /summering. Om man har glömt kortet anses det som en miss.
AVBOKNING:
- Vi vill meddela att det är möligt att göra avbokningar 24 timmar innan via hemsidan. Om det dök upp viktigt saker/sjukdom som skulle tvinga avbokad samman dag.Vi vill helst ringa till oss vi acceptera inte sms eller Mail
- Försenade avbokningar eller utebliva avbokningar kommer att debiteras med HELA priset av behandling som ni har bokat, FAKTURA skickas hem.
PRESENTKORT:
-Du/Ni som har redan köpt/gåva presentkort från Nordic Salon ej bokad via bokadirekt .Helst ringa till salongen.
-Ring oss får mer information.
- Gäller presentkort hos bokadirekt. Man kan även köpa presentkort på salongen.
ÅTERBETALNING:
- Skulle det vara otur så att man får EN ALLERGISK REAKTION DÅ KONTAKTAR MAN SALONGEN DIREKT VIA MEJL för att få råd om hur man går till vägar! Är det något brådskande allvarligt då söker man läkare för att få vård. Efter läkarbesöket kommer man till oss med LÄKARINTYG som visar att det är orsakats av den behandlingen man har fått från oss då betalar vi för all kostnad+ pengarna tillbaka för den behandling man har gjort.
- Vill man Ej Ta Bort materialet då har man ingen rätt till Återbetalning.
- Vid reklamation där kunderna vill ha pengarna tillbaka - Då ska man har tappat nästan alla fransar under 24 timmar efter man gjort behandlingen. - Det kräver dessutom ett läkarintyg där det står att man har fått en allergisk reaktion p.g.a. att man har gjort fransförlängning.
- Alla reklamationer ska göras VIA MEJL. Om det är fel från vår sidan gör vi självklart återbetalning till kund. När det gäller återbetalning ska man komma in personligen till salongen. Vi kan endast återbetala via kort.
- När du kommer till salongen för att få återbetalning, kom ihåg att ta med alla nödvändiga journaler och papper. Om du bor långt bort från oss eller har en rimlig anledning att inte kunna komma till salongen, kommer vi att komma överens via e -post och återbetala via kort.
GARANTI:
FRANSAR - Skulle man tappa många fransar
- Garanti på fransförlängning gäller endast inom 3 dagar from behandlingsdagen på stämpelkortet. Utan stämpelkort gäller ingen reparation. Man får reparation bara engång inom 7 dagar. Skulle man meddela oss efter 3 dagar kommer det tillkomma en kostnad på 100-200kr för reparationen.
- MÅSTE TA KORT på stämpelkortet och fransar och maila till oss med namn och telefonnr. Reparation utförs endast inom 7 dagar från besöket. Efter 3 dagar ingen gratis reparation.
- Garanti för fransar gäller endast om man inte har utsatt fransarna för några produkter och har följt skötselråden.
- För reparation får man komma in med fransarna i samma skick som när man lämnade salongen.
- Garanti och återköp gäller ej om man är överkänslig mot materialet eller om man är allergisk.
NAGLAR- Får man släpp på naglarna inom 7 dagar från behandling.
- Garanti på Naglar inom 7 dagar from. behandlingsdagen på stämpelkortet!
Utan stämpelkort gäller ingen reparation.
- Om man solar solarium det kan byta färg på naglarna
- TAG kort på stämpelkortet och naglarna och maila till oss med namn och telefonr.
- Garantin/reparation gäller inte för extra långa naglar.
- Garanti Gäller ej om man har använt andra nagelprodukter på naglarna, för ändring av färg, form eller om man slagit i nageln.
- Vårdslöst hantering, vatten, värme och starka produkter kan påverkas att dem går sönder.
Boka för 2 eller fler personer samtidigt?
Vill man boka för 2 eller fler samtidigt får man kolla varje enskilt utövares tid.
Om det finns 2 eller fler utövare som är ledig samma tid, då bokar man in en person per utövare.
Eller ringa till oss så bokad/planerad vi en tid tillsammans .
Välkomna MiniSpa Kista.
17756
Boka tjänst
Kampajn Pedikyr m.shellac(Obs! Gäller alla dagar mellan kl:10-14)
Erbjudande PEDIKYR 400kr (ord 500kr) OBS!! Gäller alla dagar mellan kl:10-14!!
Senaste recensionerna398 recensioner från 1107 betyg
Rina
till Suri
Bra service med resultat som vanligt 💯👍
Yara A.
till Titi
Väldigt missnöjd!! Han var otrevlig och oprofessionell, tittade på mobilen hela tiden och var inte fokuserad på sitt jobb, o han blev irriterad när jag sa till att vissa kanter såg dåliga ut!
Maria B.
till Titi
Inte nöjd hälarna blev inte bra
Sara J.
till Suri
Det var inte jag som ville, det är väldigt tomt, kunder måste vara nöjd med och jag betalar för det. Jag behöver komma återbesök. Vänligen Sara
Visa fler recensioner
Om företaget
På Mini Spa hittar du Sveriges bredaste utbud av behandlingar under ett och samma tak. Allt från quick-fix behandlingar för dig på språng till djupgående behandlingar för dig som behöver en tids avslappning – allt för att passa Dig och Dina behov. Mini Spa är dessutom ett av världens mest tillgängliga spa, dels för sitt läge men också för sina generösa öppettider (362 dagar om året). Här erbjuds bland annat tandblekning, fransförlängning, ansiktsbehandlingar, massage lashlift, nagelförlängningar, pedikyr och mycket, mycket mer.
Mini Spa öppnade för första gången upp sina dörrar i augusti 2015, mitt i Kista Galleria. Tanken var redan då att skapa ett spa med stor tillgänglighet. Perfekt för dig som vill ta en paus i vardagen med härlig behandling. Sedan dess har Mini Spa utvecklats med stormsteg och finns idag med ett mega spa i Kista Galleria och ett mindre spa i Skrapan, Södermalm.
Vid varje köp du gör hos Mini Spa går dessutom 7 kr till Zelmerlöw & Björkman Foundation. En hjälp till utsatta barn och ungdomar med utbildning och därmed möjlighet till en bättre framtid.
Varmt välkomna till Mini Spa för en fantastisk behandling!