Hej Ulla
Tack för din recension!
Synd att du kände ditt besökt var obehaglig. Vi befinner oss i ett hus med säkerhetlåst dörr där man ska ringa på porten då öppnar Vi dörren för besökare. Det kan ha varit otydlig när min kollega svarade på porten ibland kan det vara svårt att höra varandra på porttelefon! Detta kommer vi att informera till hyresvärden. Innan du han sätta upp dig då kom jag in och frågade hur det kändes då min kollega lämnade över till mig. Vi tog en snabb konsultation medan du la dig igen och du fick en rekommendation på vilket behandling du skulle behöva för djup ansiktsrengöring. Innan du lämnade stället fick en visitkort med notering av vilken behandling du ska boka nästa gång. Vi ber om ursäkt att min kollega inte hann förklara behandlingen steg för steg då hade vi fullt på kliniken under denna kampanj dagen, och flera personer som satt på vänterummet. På bokningssida finns all information om behandlingen och hur går den till där kan man läsa vid bokningen inför besöket.
Tack för ditt besök och välkommen åter!
Vänligen
Racha