Hej kära kunder!
Den 22 och 29 December ( Söndagarna ) öppnar vi extra . Nu kan hitta och boka in tid som passar er.
Att tänka på vid bokning: LÄS NOGA!
- Kunden ansvarar själv för att boka in rätt behandling.
- Kontakta oss gärna om du är osäker på vad du ska välja.
-AVBOKNINGSPOLICY: Avbokning sker via bokadirekt senast 6h innan behandlingens avtalad tid med avbokningskod som du får i bekräftelsemailet. Försenad avbokning eller utebliven tid debiteras 100% av bokad behandlingen oavsett anledning. Detta gäller även vid sjukdom samma dag.
När du bokar en tid gör vi ett avtal. Vi förbinder oss att inte ge din tid till någon annan och du förbinder dig till att komma på din bokade tid. Du kan flytta/avboka din tid men INTE senare än 6 timmar och även det är egentligen lite för kort tid för oss att boka upp någon annan. Därför är du betalningsskyldig, oavsett anledning till sen avbokning eller uteblivet besök. Om du inte kommer på ditt bokade besök, får vi heller ingen inkomst under den tiden. Samtidigt är det alltför kort varsel för oss att kunna kontakta en annan kund. Detta innebär inkomstbortfall för oss. Dessutom finns det anställda på salongen som trots att kunden inte dykt upp, förlorad inkomst till salongen, ska ha sin lön utbetald varje månad. Med detta sagt, hoppas vi att ni förstår varför vi måste debitera för uteblivet besök! Hoppas att ni respekterar samt visar förståelse för våra policy.
OBS! När du gör en bokning bekräftar du att du har läst och godkänner våra villkor.
Viking Nails
Hej kära kunder!
Den 22 och 29 December ( Söndagarna ) öppnar vi extra . Nu kan hitta och boka in tid som passar er.
Att tänka på vid bokning: LÄS NOGA!
- Kunden ansvarar själv för att boka in rätt behandling.
- Kontakta oss gärna om du är osäker på vad du ska välja.
-AVBOKNINGSPOLICY: Avbokning sker via bokadirekt senast 6h innan behandlingens avtalad tid med avbokningskod som du får i bekräftelsemailet. Försenad avbokning eller utebliven tid debiteras 100% av bokad behandlingen oavsett anledning. Detta gäller även vid sjukdom samma dag.
När du bokar en tid gör vi ett avtal. Vi förbinder oss att inte ge din tid till någon annan och du förbinder dig till att komma på din bokade tid. Du kan flytta/avboka din tid men INTE senare än 6 timmar och även det är egentligen lite för kort tid för oss att boka upp någon annan. Därför är du betalningsskyldig, oavsett anledning till sen avbokning eller uteblivet besök. Om du inte kommer på ditt bokade besök, får vi heller ingen inkomst under den tiden. Samtidigt är det alltför kort varsel för oss att kunna kontakta en annan kund. Detta innebär inkomstbortfall för oss. Dessutom finns det anställda på salongen som trots att kunden inte dykt upp, förlorad inkomst till salongen, ska ha sin lön utbetald varje månad. Med detta sagt, hoppas vi att ni förstår varför vi måste debitera för uteblivet besök! Hoppas att ni respekterar samt visar förståelse för våra policy.
OBS! När du gör en bokning bekräftar du att du har läst och godkänner våra villkor.
Viking Nails
Senaste recensionerna825 recensioner från 3033 betyg
Erla N.
till VikingNails 2
Jättebra naglar varje gång. Dem tar inte bort allt gelé innan dem sätter på nytt sett. Det är jättebra för det är skonsamt not egna naglar. Super snabba och noggranna. Toppbetyg från mig
Fanny V.
till VikingNails5
Helt fantastiska! Lyssnade och var väldigt noggrann!
Moa B.
till VikingNails4
Trevlig personal och fina naglar!
Emelie H.
till VikingNails1
Jättetrevlig tjej som gjorde mina naglar, fint resultat!