Support

Vanliga frågor & svar

Vad gäller ditt ärende?

Vanliga frågor

Kontakta oss gärna via formuläret så ska vi se vad som har hänt.

Jag har fått en bokningsbekräftelse på något som jag inte har bokat.

Du kan ta bort kontot genom att logga in och klicka på Kontoinställningar i menyn.
Klicka sedan på Radera konto.

Du kan även kontakta oss via formuläret.

Jag vill ta bort mitt konto.

Vid avbokning så avbryts din betalning per automatik.

Återbetalningstiden beror på betalsätt.

Vanligtvis tar det 2-3 bankdagar.

Har du valt en direktbetalning och inte har fått en återbetalning inom 7 bankdagar, vänliga kontakta oss.

Jag har avbokat en tid men inte fått återbetalt för min förskottsbetalning.

Du får vid slutförd bokning en bekräftelse via e-post samt direkt på skärmen. Saknar du en bokningsbekräftelse så kan du kontakta oss.

Jag saknar en bokningsbekräftelse.

Vi är givetvis måna om att du får en bra upplevelse när du bokar via oss. Kontakta oss via länken här om du vill rapportera ett företag som du har bokat hos.

Tänk dock på att du vid bokning ingår avtal direkt med den som utför tjänsten. Bokadirekt tar således inget ansvar för felaktiga eller uteblivna behandlingar.

Frågor om skönhetsbehandlingar?

Du kan också läsa mer frågor och svar kring våra mest bokade skönhetsbehandlingar på vår sida, FAQ Skönhetsbehandlingar.Läs mer