Support

Vanliga frågor & svar

Vad gäller ditt ärende?

Vanliga frågor

Du får vid slutförd bokning en bekräftelse via e-post samt direkt på skärmen. Saknar du en bokningsbekräftelse så kan du kontakta oss.

Jag saknar en bokningsbekräftelse.

Du får ett mail efter den bokade tidens slut där du kan recensera tjänsten. Det går även att lämna en recension via vår app, genom att gå till tidigare bokningar.

Du kan se ditt presentkorts aktuella saldo genom att ange presentkortskoden (står på presentkortet) här

Om du har fått en e-postfaktura från Bokadirekt genom Billogram så kan du kontakta oss genom att öppna fakturan och skriva i meddelandefältet.

Om du har fått en faktura skickad direkt ifrån tjänsteutövaren så behöver du kontakta dem. Kontaktuppgifter finns vanligtvis på deras onlinebokning.

Om du har varit i kontakt med oss om en faktura och har blivit ombedd att skicka in underlag, kontakta oss via formuläret här.

Jag har varit i kontakt med er och har blivit ombedd att skicka in underlag.

Numera krävs inget lösenord för att logga in på Bokadirekt.
Istället får du ett mail med en verifieringskod när du loggar in, som du sen använder för att komma in på ditt konto. Får du inget mail så kolla även din skräppostmapp. Du kan även försöka lägga till noreply@bokadirekt.se som en betrodd mailadress/kontakt.

Jag behöver hjälp med mitt konto

Frågor om skönhetsbehandlingar?

Du kan också läsa mer frågor och svar kring våra mest bokade skönhetsbehandlingar på vår sida, FAQ Skönhetsbehandlingar.Läs mer