Support

Vanliga frågor & svar

Vad gäller ditt ärende?

Vanliga frågor

Presentkort köpta på Bokadirekt har 12 månaders giltighetstid från köptillfället. Du kan se giltighetstid genom att ange koden här

Giltighetstiden står även angiven på presentkortet.

Obeservera att Friskvårdskort har en giltighetstid som beror på datumet det köptes. Giltighetstid för friskvårdskort står vid köp och på kvittot.

Du kan bestrida fakturan från Qliro via deras hemsida.

Läs mer: här

Vid köp av kort så får du det via e-post direkt vid köpet.

Vid köp av fysiskt presentkort så postar vi det till den adress som angavs vid köpet.

Om du inte hittar eller inte har fått ditt presentkort så kan du kontakta oss.

Jag har köpt ett presentkort men hittar det inte.

Genom din inloggning på Bokadirekt så kan du gå till Mina bokningar för att avboka tiden. Vid bokning får du även en bokningsbekräftelse med en avbokningskod. Den kan du ange här för att avboka.

Avbokning kan ske utan kostnad inom reglerna för avbokning.

Reglerna sätts av varje tjänsteleverantör. Se deras onlinebokning eller din bokningsbekräftelse för att veta vad som gäller för just din bokning.

Jag lyckas inte avboka min tid.

Använd vår app (Finns i AppStore och Google Play Butik) eller gå in på Bokadirekt.se och sök tjänsterna som du är intresserad av. Klicka på ett företag i sökningen så kan du se deras tjänsteutbud, bildgalleri och recensioner.

Klicka på tjänsten du vill boka och välj tid. Om du är inloggad så behöver du bara bekräfta bokningen. Annars anger du dina uppgifter och bekräftar bokningen.

Du får en bekräftelse via e-post samt direkt på skärmen.

Frågor om skönhetsbehandlingar?

Du kan också läsa mer frågor och svar kring våra mest bokade skönhetsbehandlingar på vår sida, FAQ Skönhetsbehandlingar.Läs mer