VIKTIGT INFORMATION!!!! Läs igenom hela innan ni bokar tid!!!
Detta gäller ALLA kunder som har bokat tid för FRANSAR:
Är man sen till sin bokning så gäller inte garantin. Kom helst 10min INNAN avsedd tid.
Är man MER än 10 min sen så avbokas man direkt för att göra plats för andra bokningar och drop-in kunder.
Tack för er förståelse.
FÖR ATT LÖSA REKLAMATION ELLER ÅTERBETALNING BEHÖVER VI ALLTID BILDER (ÖGONFRANS, NAGLAR) OCH BEVIS (BEKRÄFTELSEMEJL) ATT DU FAKTISKT ÄR SERVAD PÅ SALONGEN
Kära kunder!
***Till er som redan är kund hos oss eller kommer att bli i framtiden. Vänligen läs igenom all information och regler på vår webbplats innan du bokar tid. (Speciellt regler gällande ÅTERBETALNING och GARANTI efter behandlingen)
***Vi kan vid behov komma att göra vissa förändringar och hoppas att våra kunder har överseende med detta.
Vi tar endast kortbetalning. EJ KONTANTER!!
Bilder på naglar och fransar kan ni finna på
https://www.facebook.com/lilygarden.Stockholm
ATT TÄNKA PÅ DIREKT EFTER BEHANDLINGEN:
- Titta noga igenom resultatet för att se om det är någonting du( kunden) inte är nöjd med. Skulle det vara det säger man direkt till personalen på plats så försöker vi rätta till “felet”.
Detta måste ske direkt efter behandlingen och i salongen. Det funkar inte att man kommer tillbaka efter flera dagar och säger att man inte är nöjd, då kan vi tyvärr inte göra något åt saken!
STÄMPELKORT:
-Kunder får ett stämpelkort när göra en behandling hos oss ( gäller inte manikyr, pedikyr och rabatt student )
När kunder göra full stämpelkort man får en gratis behandling kostar:
Naglar: 500 kr
Fransar: 550 kr
- För att förhindra bedrägeri stämplar vi bara ett kort åt gången, dessutom, om du har flera stämpelkort kan du antagligen använda ett helt, det vill säga ingen överföring /summering. Om man har glömt kortet anses det som en miss.
AVBOKNING:
- Vi vill meddela att det är möjligt att göra avbokningar 24 timmar innan via hemsidan. Det går bra även via sms eller email.
- Försenade avbokningar eller uteblir avbokningar kommer att debiteras med halva priset av behandling som ni har bokat, FAKTURA skickas hem.
PRESENTKORT:
- Gäller ej presentkort hos bokadirekt. Man kan köpa presentkort på salongen.
ÅTERBETALNING:
-Skulle det vara otur så att man får EN ALLERGISK REAKTION DÅ KONTAKTAR MAN SALONGEN DIREKT VIA MEJL(MÅSTE TA KORT på stämpelkortet och FRANSAR och maila till oss med namn och telefonnr ) för att få råd om hur man går till vägar! det något brådskande allvarligt då söker man läkare för att få vård. Efter läkarbesöket kommer man till oss med LÄKARINTYG som visar att det orsakats av den behandlingen man har fått från oss, då betalar vi för all kostnad pengarna tillbaka för den behandling man har gjort..
- Vill man Ej Ta Bort materialet, då har man ingen rätt till återbetalning.
- Vid reklamation där kunderna vill ha pengarna tillbaka - Då ska man har tappat nästan alla fransar under 24 timmar efter man gjort behandlingen. - Det kräver dessutom ett läkarintyg där det står att man har fått en allergisk reaktion p.g.a. att man har gjort fransförlängning.
- Alla reklamationer ska göras VIA MEJL. Om det är fel från vår sida gör vi självklart återbetalning till kund. När det gäller återbetalning ska man komma in personligen till salongen. Vi kan endast återbetala via kort.
- När du kommer till salongen för att få återbetalning, kom ihåg att ta med alla nödvändiga journaler och papper. Om du bor långt bort från oss eller har en rimlig anledning att inte kunna komma till salongen, kommer vi att komma överens via e -post och återbetala via kort.
GARANTI:
FRANSAR - Skulle man tappa många fransar
- Garanti på fransförlängning gäller endast inom 3 dagar från behandlingsdagen på stämpelkortet. Utan stämpelkort gäller ingen reparation. Man får reparation bara en gång inom 7 dagar. Skulle man meddela oss efter 3 dagar kommer det att komma en kostnad på 100-200kr för reparationen.
- MÅSTE TA KORT på stämpelkortet och fransar och maila till oss med namn och telefonnummer. Reparation utförs endast inom 7 dagar från besöket. Efter 3 dagar ingen gratis reparation.
- Garanti för fransar gäller endast om man inte har utsatt fransarna för några produkter och har följt skötselråden.
- För reparation får man komma in med fransarna i samma skick som när man lämnade salongen.
- Garanti och återköp gäller ej om man är överkänslig mot materialet eller om man är allergisk.
NAGLAR- Får man släpps på naglarna inom 3 dagar från behandling.
- Vid förlängning förlänger vi din befintliga nagel med gel eller akryl till önskad längd. Vänligen kontrollera exakt längd och färg innan. Vi kommer inte garantera eller ta ansvar i efterhand.
- Garanti på naglar inom 7 dagar från behandlingsdagen på stämpelkortet/ kvitto.
Utan stämpelkort/ kvitto gäller ingen reparation.
- Om man solar solarium det kan byta färg på naglarna
- TAG kort på stämpelkortet/ kvitto, naglarna och maila till oss med namn och telefonnummer.
- Garantin/reparation gäller inte för extra långa naglar. (När dina naglar är dubbel så långa som dina nagelbädd då räknar det som långa naglar. → Om ni ändå välja den längden som inte är anpassad för eran naglar då kan vi inte ge er garanti i fall om ni bryter naglarna själva.)
Garanti gäller endast när det är fel från utövaren!
- Garanti gäller ej om man har använt andra nagelprodukter på naglarna, för ändring av färg, form eller om man slagit i nageln.
- Vårdslöst hantering, vatten, värme och starka produkter kan påverkas av att de går sönder.
Boka för 2 eller fler personer samtidigt?
Vill man boka för 2 eller fler samtidigt får man kolla varje enskilt utövares tid.
Om det finns 2 eller fler utövare som är ledig samma tid, då bokar man in en person per utövare.