Vi är givetvis måna om att du får en bra upplevelse när du bokar via oss.
Kontakta oss via länken här om du vill rapportera ett företag som du har bokat hos.
Tänk dock på att du vid bokning ingår avtal direkt med den som utför tjänsten. Bokadirekt tar således inget ansvar för felaktiga eller uteblivna behandlingar.
Du får ett mail efter den bokade tidens slut där du kan recensera tjänsten. Det går även att lämna en recension via vår app, genom att gå till tidigare bokningar.
Hittar du inget svar på din fråga kan du alltid kontakta oss via vårt supportformulär.
Till formulärKontakta oss gärna via formuläret så ska vi se vad som har hänt.
Det går inte att ändra e-postadress för ett befintligt konto.
Du kan däremot skapa ett nytt konto med din nya e-postadress och fortsätta använda det nya kontot istället. Det gamla kontot kan du ta bort genom att logga in och klicka på Kontoinställningar i menyn.
Klicka sedan på Radera konto.
Vid onlinebetalning så skickas per automatik ett kvitto till dig.
Om du har betalat direkt till tjänsteleverantören så får du ett kvitto av dem när du betalar.
Saknar du ett kvitto för en betalning gjord online så kan du kontakta oss.
Du kan bestrida fakturan från Klarna via deras hemsida.
Läs mer:
här
När en kund bokar en tid hos en tjänsteleverantör via Bokadirekt så samlas de personuppgifter tjänsteleverantören anser vara nödvändiga in. Uppgifterna behandlas vidare av Bokadirekt samt tjänsteleverantören under varsitt åtskilt ansvar.
Du kan läsa mer om vår hantering av personuppgifter:
här