Vid köp av kort så får du det via e-post direkt vid köpet.
Vid köp av fysiskt presentkort så postar vi det till den adress som angavs vid köpet.
Om du inte hittar eller inte har fått ditt presentkort så kan du kontakta oss.
Före du slutför din bokning så finns ett fält där du kan ange presentkortets kod, så länge tjänsteleverantören tar emot presentkort köpta på Bokadirekt.
Observera att presentkort köpta direkt hos tjänsteleverantören inte går att ange vid bokning, dessa tas istället med till besöket.
Presentkort köpta på Bokadirekt har 12 månaders giltighetstid från köptillfället.
Du kan se giltighetstid genom att ange koden här
Giltighetstiden står även angiven på presentkortet.
Obeservera att Friskvårdskort har en giltighetstid som beror på datumet det köptes. Giltighetstid för friskvårdskort står vid köp och på kvittot.
Du kan se ditt presentkorts aktuella saldo genom att ange presentkortskoden (står på presentkortet) här
Kvittot skickas via e-post i samband med köpet. Saknar du ett kvitto så kan du kontakta oss.
Hittar du inget svar på din fråga kan du alltid kontakta oss via vårt supportformulär.
Till formulärVi är givetvis måna om att du får en bra upplevelse när du bokar via oss.
Kontakta oss via länken här om du vill rapportera ett företag som du har bokat hos.
Tänk dock på att du vid bokning ingår avtal direkt med den som utför tjänsten. Bokadirekt tar således inget ansvar för felaktiga eller uteblivna behandlingar.
Numera krävs inget lösenord för att logga in på Bokadirekt.
Istället får du ett mail med en verifieringskod när du loggar in, som du sen använder för att komma in på ditt konto.
Får du inget mail så kolla även din skräppostmapp. Du kan även försöka lägga till noreply@bokadirekt.se som en betrodd mailadress/kontakt.
Före du slutför din bokning så finns ett fält där du kan ange presentkortets kod, så länge tjänsteleverantören tar emot presentkort köpta på Bokadirekt.
Observera att presentkort köpta direkt hos tjänsteleverantören inte går att ange vid bokning, dessa tas istället med till besöket.
Du kan ta bort kontot genom att logga in och klicka på Kontoinställningar i menyn.
Klicka sedan på Radera konto.
Du kan även kontakta oss via formuläret.
Du kan se ditt presentkorts aktuella saldo genom att ange presentkortskoden (står på presentkortet) här